Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku

Co można kupić w Internecie?
Media i badanie rynku

Co można kupić w Internecie?

Od czasów, gdy na sklepowych półkach niewiele można było znaleźć, polski rynek uległ diametralnym zmianom. Dziś możemy do woli odwiedzać rozmaite, często wąsko wyspecjalizowane sklepy, które trudnią się sprzedażą precyzyjnie określonych dóbr. Wiele z nich prowadzi też sprzedaż online, która pozwal

Reklama – artykuł sponsorowany
Media i badanie rynku

Reklama – artykuł sponsorowany

Czytasz artykuł w gazecie. Ciekawy, o branży, która Cię interesuje. Są i badania naukowe i wady oraz zalety produktu. Na górze jest napis ARTYKUŁ SPONSOROWANY. Czy od razu traktować go jako zło konieczne i wziąć pod lupę każde słowo? Czy traktować go mało poważnie, ponieważ ktoś zapłacił, aby on s

Finanse – naucz się robić więcej, za mniejsze pieniądze
Media i badanie rynku

Finanse – naucz się robić więcej, za mniejsze pieniądze

Zakładając firmę marzysz o sukcesie. To możliwe, jednak koszty są ogromne. Biuro, pracownicy, materiały i gadżety firmowe, reklama, samochód firmowy i wiele, wiele innych rzeczy, na które musisz wydać tysiące. Zdarza się, że tych pieniędzy po prostu nie masz. Co wtedy? Zrezygnować z biznesu? Absol

Zakupy w Internecie krok po kroku
Media i badanie rynku

Zakupy w Internecie krok po kroku

Pytanie o to, jak wyglądają zakupy, wydaje się wręcz banalne. To jasne, że udajemy się do wybranego sklepu, a następnie oglądamy dostępne towary tak długo, aż któryś z nich wpadnie nam w oko. Wtedy wkładamy produkt do koszyka i udajemy się do kasy, żeby dokonać niezbędnych formalności związanych z

Reklama podprogowa
Media i badanie rynku

Reklama podprogowa

Jednym z dość nowych zjawisk w promowaniu produktu jest reklama podprogowa. Co ten termin oznacza? W reklamie podprogowej zawarte są klatki, które wyświetlane są w czasie krótszym niż sekunda. Może się wydawać, że jest to niegroźne zjawisko, jednak specjaliści przekonują, że skutecznie oddziałuje

Rola języka w reklamie
Media i badanie rynku

Rola języka w reklamie

Hasła użyte w reklamie muszą mięć zrozumiały przekaz. Najlepiej, jeśli określone sformułowanie odbiorca będzie utożsamiał wyłącznie z reklamowanym produktem. Jest to zadanie trudne, dlatego producenci angażują profesjonalnych i doświadczonych twórców. Wymyślenie reklamy wymaga niejednokrotnie liczn

Jak bezpiecznie kupować bilety przez Internet?
Media i badanie rynku

Jak bezpiecznie kupować bilety przez Internet?

Sprzedaż biletów jest dość specyficznym rodzajem sprzedaży online. Mimo to, że raczej nie sprzedaje się tutaj używanych przedmiotów, często zdarza się, że w Internecie można kupić bilety z drugiej ręki. W taki właśnie przypadku należy zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo transakcji. Całkiem s

Plugin na bloga
Media i badanie rynku

Plugin na bloga

Jedną z największych zalet blogowania jest łatwość z jaką możemy założyć bloga na dowolnej z wielu platform. Musimy jednak pamiętać, że to co otrzymujemy jest bardzo podstawową wersją i aby nowy blog pracował dla nas warto zainstalować kilka kluczowych wtyczek, mówiąc językiem specjalistycznym – pl

Potencjał forów dyskusyjnych
Media i badanie rynku

Potencjał forów dyskusyjnych

Jeśli masz jakiś problem, często szukasz odpowiedzi na forach dyskusyjnych. Zadajesz pytania i prosisz o odpowiedź. Z pewnością dużym zainteresowaniem cieszą się odpowiedzi, których udzielają specjaliści – też na ich opinii bardzo Ci zależy. Tak jest z każdą dziedziną. Zadając pytanie na forum med

Remarketing w Google
Media i badanie rynku

Remarketing w Google

Zdarza się, że oglądasz statystyki swojego sklepu internetowe, a nie widać ani zapytań, ani nowych zamówień. Mimo to klienci wracają, cały czas coś oglądają… z czasem zapominają i przechodzą do konkurencji. Nawet jeśli podobały im się Twoje ceny i produkty, po prostu z czasem zapominają nazwy skle

Jak bezpiecznie kupowa�ć w Internecie?
Media i badanie rynku

Jak bezpiecznie kupować w Internecie?

Internet stanowi jedno z najbardziej powszechnie wykorzystywanych udogodnień naszych czasów. Chętnie korzystamy z jego dobrodziejstw. Nie da się jednak ukryć, że oprócz pozytywów, niesie ze sobą również całkiem nowe, nieznane wcześniej zagrożenia. Nie chodzi tu wyłącznie o poznawanie nowych osób i

Jak sklepy internetowe kontaktują się z klientem?
Media i badanie rynku

Jak sklepy internetowe kontaktują się z klientem?

W tradycyjnym sklepie potencjalny klient bardzo łatwo nawiązuje kontakt ze sprzedawcą. To logiczne, że spotyka go w punkcie usługowym, który odwiedza w celu nabycia pożądanego produktu. Tego rodzaju kontakt zwykle ograniczony jest do niezbędnych rozmów związanych z dokonaniem transakcji czy ewentua

Internetowe programy partnerskie – czym się kierować przy wyborze
Media i badanie rynku

Internetowe programy partnerskie – czym się kierować przy wyborze

Każdy sposób na zarobek jest dobry, jeśli jest legalny. A programy partnerskie takie są. Jednak żeby móc na nich naprawdę zarobić, musimy mieć pewność, że wybieramy te najlepsze i że faktycznie mamy tutaj możliwość uzyskania dobrych zarobków. Jednak żeby tak faktycznie było, musimy wiedzieć, jakie

Żywność w reklamie kontra rzeczywistość
Media i badanie rynku

Żywność w reklamie kontra rzeczywistość

Reklamy żywności są bardzo powszechne w telewizji, prasie czy w radiu. Bez wątpienia reklamując jakiś produkt spożywczy, należy go odpowiednio zaprezentować. Nie bez znaczenia będą tutaj bodźce wizualne. Widząc chrupiącą skórkę kurczaka, automatycznie chcemy posiadać dokładnie tego samego. Czy jedn

Buzz marketing – czym jest i czy jest skuteczny
Media i badanie rynku

Buzz marketing – czym jest i czy jest skuteczny

Buzz marketing to bardzo szczególna odmiana marketingu, choć znana od pokoleń – zmienia się jednak forma przekazywania informacji. Z reguły buzz marketing tłumaczony jest jako marketing wirusowy, co oznacza przede wszystkim szerzenie się wiadomością w sposób automatyczny, nieświadomy. Założeniami t

Influencer marketing
Media i badanie rynku

Influencer marketing

W dobie internetu, który obezwładnił świat – wiele się zmieniło w dziedzinie marketingu. Niegdyś kojarzona z natarczywym skłanianiem do zakupu, zachwalaniem produktu, obrażaniu dokonań konkurencji – walka o byt. Dziś w dalszym ciągu istnieje konieczność dążenia do swoich zamierzonych celów i ich os

Działaj, działaj, działaj!
Media i badanie rynku

Działaj, działaj, działaj!

Najwięcej w biznesie osiągają Ci, którzy najwięcej pracy wkładają w rozwój swojej firmy. Tutaj nie ma nic za darmo. Jeśli chce się w szybki tempie rozwinąć dochodowy biznes, nie ma czasu na zastanawianie się, czekanie na odpowiedni moment, myślenie czy warto czy też może lepiej zaczekać jeszcze ki