Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku
Internetowe programy partnerskie – czym się kierować przy wyborze
Każdy sposób na zarobek jest dobry, jeśli jest legalny. A programy partnerskie takie są. Jednak żeby móc na nich naprawdę zarobić, musimy mieć pewność, że wybieramy te najlepsze i że faktycznie mamy tutaj możliwość uzyskania dobrych zarobków. Jednak żeby tak faktycznie było, musimy wiedzieć, jakie
Żywność w reklamie kontra rzeczywistość
Reklamy żywności są bardzo powszechne w telewizji, prasie czy w radiu. Bez wątpienia reklamując jakiś produkt spożywczy, należy go odpowiednio zaprezentować. Nie bez znaczenia będą tutaj bodźce wizualne. Widząc chrupiącą skórkę kurczaka, automatycznie chcemy posiadać dokładnie tego samego. Czy jedn
Buzz marketing – czym jest i czy jest skuteczny
Buzz marketing to bardzo szczególna odmiana marketingu, choć znana od pokoleń – zmienia się jednak forma przekazywania informacji. Z reguły buzz marketing tłumaczony jest jako marketing wirusowy, co oznacza przede wszystkim szerzenie się wiadomością w sposób automatyczny, nieświadomy. Założeniami t
Influencer marketing
W dobie internetu, który obezwładnił świat – wiele się zmieniło w dziedzinie marketingu. Niegdyś kojarzona z natarczywym skłanianiem do zakupu, zachwalaniem produktu, obrażaniu dokonań konkurencji – walka o byt. Dziś w dalszym ciągu istnieje konieczność dążenia do swoich zamierzonych celów i ich os
Działaj, działaj, działaj!
Najwięcej w biznesie osiągają Ci, którzy najwięcej pracy wkładają w rozwój swojej firmy. Tutaj nie ma nic za darmo. Jeśli chce się w szybki tempie rozwinąć dochodowy biznes, nie ma czasu na zastanawianie się, czekanie na odpowiedni moment, myślenie czy warto czy też może lepiej zaczekać jeszcze ki